Hootsuite pridėjo Google+ puslapius

Hootsuite pridėjo Google Plus Pages prie savo socialinių tinklų sąrašo.

Addvisors HootSuiteHootsuite pridėjo Google Plus puslapius

Daug Hootsuite naudotojų nekantriai laukė, kada pagaliau Hootsuite į savo socialinių tinklų sąrašą įtrauks ir Google+. Tai įvyko ir galime matyti Pro bei nemokamose Hootsuite versijoje – Google+ Pages.
Šis naujas papildinys Hootsuite skirtas būtent verslui, įmonėms, kurios turi Google Plus puslapį.
Hootsuite platformoje galima suplanuoti ir talpinti žinutes į socialinius tinklus: Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare, MySpace, WordPress o dabar ir Google Plus. Tai žymiai palengvina socialinę komunikaciją, nes nereikės talpinti žinutės Google Plus tinkle rankiniu būdu, o automatiškai platforma išsiųs į visus pageidaujamus tinklus.

hootsuite google plus

google plus

 

 

 

 

 

 

 

Daugiau apie platformos privalumus rasite mūsų blogo įraše apie Hootsuite.

Mes galime perimti Jūsų socialinę komunikaciją arba  jeigu susidomėjote Hootsuite platforma, tai kreipkitės į mus, padėsime Jums išmokti naudotis platforma, kuri sutaupys Jūsų laiką bendraujant su klientais socialiniuose tinkluose.

Google Analytics – Content Experiments

Google Analytics sistemoje integruotas naujas turinio testavimo įrankis – Content Experiments. Jis padės matuoti, testuoti ir optimizuoti nustatytus tikslus Google Analytics sistemoje.

Google Analytics – Content Experiments

Google Analytics sistemoje integruotas naujas turinio testavimo įrankis – Content Experiments (turinio eksperimentai). Jis padės matuoti, testuoti ir optimizuoti nustatytus tikslus Google Analytics sistemoje.

Content Experiments padeda optimizuoti jau apibrėžtus Google Analytics paskyros tikslus ir padeda nuspręsti koks puslapių dizainas, maketai ir turinys yra efektyviausias. Content Experiment pagalba galite sukurti keletą skirtingų puslapio versijų ir rodyti lankytojams.

Svetainių testavimas ir eksperimentavimas  gali atrodyti sudėtingas, bet testavimo įrankis yra gana lengvai valdomas:
•    Yra sukurtas specialus vedlys, kuris padės pradėti naujus tyrimus
•    Tereikia įdėti vieną papildomą žymę į pradinį puslapį
•    Content Experiments padės suprasti koks turinis yra efektyviausias ir yra reikšmingiausias lankytojams
•    Visos Content Experiments ataskaitas galima atsiųsti el. paštu

Jei turite klausimų, norite išbandyti turinio eksperimentus – parašykite ar paskambinkite mums. Mes išmokysime, kaip naudotis Google Analytics  reklamos analizės įrankiu ir pritaikyti jį Jūsų veiklai.

Rich snippets jau rodomi google.lt

Rich snippets jau rodomi google.lt. Sužinok kuo naudingi rich snippets internetiniams puslapiams.

Rich snippets jau rodomi google.lt

Pagaliau sulaukėme rich snippets ir lietuviškame Google. Mūsų SEO skyrius, jau ilgą laiką sėkmingai testuoja šiuos išplėtimus Google.com paieškų sistemoje, tad dabar galime pradėti juos diegti ir google.lt.

Rich snippets – tai paieškos rezultatų papildymai, išplėtimai, kai prie paieškos rezultato pridedama papildoma informacija, pvz.: straipsnio autoriaus nuotrauka, recepto įvertinimai, gaminimo trukmė, produkto ar paslaugos įvertinimas, apžvalga, netekstinis įrašas  ir pan..

Kuo naudingi Rich snippets internetiniam puslapiui:

  • padidina matomumą Google paieškos sistemoje;
  • suteikia patrauklumo puslapiui;
  • padeda naršytojams greičiau susiorientuoti, kuris iš paieškos rezultatų yra jiems aktualiausias;
  •  pritraukia daugiau lankytojų į internetinę svetainę;
  • suteikia pranašumą prieš konkurentus;
  • turi įtakos pozicijoms Google paieškos sistemoje;

Nežinote, kaip padaryti rich snippets? Susisiekite su mumis

Rich snippets

 

 

Google Analytics socialinės ataskaitos

Galite ne tik išplėsti savo Google Analytics socialines ataskaitas – atsekti nuorodas į Jūsų svetainę, bet ir atsisiųsti ataskaitas el. paštu

Google Analytics socialinės ataskaitos

Google Analytics įrankyje įdiegtos naujos, naudingos funkcijos,  leidžiančios analizuoti lankytojų srautą iš socialinių tinklapių. Jų dėka, galima išmatuoti kokie socialiniai tinklapiai pritraukia daugiausiai lankytojų. Google tobulina reklamos analizės įrankį, todėl nuo šiol galite ne tik išplėsti savo Google Analytics socialines ataskaitas – atsekti nuorodas į Jūsų svetainę, bet ir atsisiųsti ataskaitas el. paštu.

google analytics

Prie socialinės paskyros pridėti naui įrankiai. Socialinėje paskyroje galima rasti:  apžvalgą (kokie socialiniai tinklai pritraukia lankytojus ir kokį skaičių), šaltinius (kiekvieno socialinio tinklapio išsami analizė), puslapius, konversijas, socialiniai papildiniai (kokius puslapius aplankė), socialinių lankytojų srautas. Pridėtos ir detalios socialinės ataskaitos , kuriuose matoma lankytojų veikla, kiek laiko užtruko puslapyje ir panašiai, kurias galima nusiųsti į elektroninį paštą PDF formatu.

Google Analytics, tai puikus reklamos analizės įrankis. Tačiau, kiek iš Jūsų jį naudoja? Naudoti  – nereiškia peržiūrėti  statistiką kartą per mėnesį, BET sekti rezultatus, daryti ataskaitas, daryti išvadas ir jų pagrindu planuoti tolimesnę veiklą. Siūlau daugiau pasidomėti Google Analytics teikiamomis galimybėmis, susiekite su mumis. Mes teikiame konsultacijas ir apmokome, kaip naudotis Google Analytics.

Google Plus įtaka SEO

Google Plus turi įtakos SEO rezultatams, pozicijoms, nes Google kaip įmanoma stipriau bando integruoti savo socialinį puslapį į paieškos sistemą ir kitus savo produktus.

Google Plus įtaka SEO

Pradėkime nuo to, ką sako Google. Ogi, kompanija tikina, kad turintiems Google Plus puslapį ir savo internetiniame puslapyje +1 mygtuką, matomumas Google paieškos sistemoje padidėja 5-10%.

Kokią įtaką Google Plus turi organikos rezultatams ir pozicijoms? (Šaltinis: Analytics Canvas)
1 testas: Įmonės, kurios neturi ir nesinaudoja Google+ puslapiu – 19,5% sumažėjęs lankytojų srautas

Google Plus
2 testas: Įmonės turinčios Google Plus ir labai aktyviai dalyvaujančios socialiniame gyvenime – padidėjęs net 42,6% lankytojų srautas iš organikos

Google Plus

Vienas geriausių pavyzdžių, tai Asos, kurie pradėję naudotis Google Plus, pozicijos pagėrėjo ir lankytojų skaičius iš organikos žymiai padidėjo!

Asos

Google Plus turi įtakos SEO rezultatams, pozicijoms, nes Google kaip įmanoma stipriau bando integruoti savo socialinį puslapį į paieškos sistemą ir kitus savo produktus.
Neseniai paleistas algoritmas Google Penguin stipriai kontroliuoja nuorodas ir jų strategijas, kurios, kaip žinome turi įtakos SEO. Google Plus, tai puikiausias būdas sukurti efektyvią nuorodų strategiją, kurį yra palankiai vertinama ir Google paleistų algoritmų.

Į kokius penkis punktus būtina atkreipti dėmesį?
1. Sutelk dėmesį į įdomų, naudingą – puikų turinį lankytojui
2. Sukurk komandą, kuri bus atsakinga už informaciją (bloggeris, tinklapio ir socialinio tinklapio administratoriai)
3. Naudok Rel=Author

Karolina Kulickaja
4. Susiek savo Google Plus puslapį su internetine svetaine
5. Dalinkis informacija, nuorodomis kiekvieną dieną

Mes sukursime Jums nuostabų Google+ puslapį ir išmokysime, kaip teisingai jį administruoti, kad turėtų įtakos Jūsų pozicijoms Google paieškos sistemoje.

Kodėl socialinis marketingas Jums naudingas?

Nežiopsokite, kol konkurentai skinasi laurus Facebooke, Google Plus ar kituose tinkluose, o sugalvokite savo strategiją ir pirmyn!

Kodėl socialinis marketingas Jums naudingas?

Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje neatsiejami nuo kasdienybės tapo socialiniai tinklalapiai, kuriuose žmonės naršo bent po keliais valandas per savaitę. Yra internautų, kurie neįsivaizduoja bent dienos be Facebook, Twitter, Google Plus, Pinterest ar LinkedIn profilio peržiūros.

 
Kodėl socialinis marketingas yra puikus rinkodaros kanalas Jūsų įmonei?
1. Socialiniai tinklai matomi paieškos sistemose – tai dar vienas būdas, kaip padidinti matomumą pvz.: Google naršyklėje. Kuo daugiau socialinių puslapių, tuo didesnė tikimybė, kad jus suras vartotojai. Beje, nepamirškite, kad ytin didžiulį dėmesi Google skiria Google Plus tinklui.
2. Dar vienas puikus įmonės puslapis (kuo daugiau, tuo geriau), kurį paruošti užima mažiau laiko, nei internetinį tinklapį.
3. Puiki vieta padidinti klientų ratą – konkuruokite su kitomis įmonėmis, pateikite įdomių pasiūlymų internautams, įtikinkite, kad jūsų įmonė yra išskirtinė ir nauji lankytojai tikrai taps Jūsų naujais klientais.
4. Esami klientai, sekantis Jus socialiniuose tinkluose gali bendrauti tiesiogiai su Jumis, ką leidžia daugelis tinklų (Google Plus, Facebook, Twitter), komentuoti, rašyti atsiliepimus – juk tai puikus būdas sužinoti apie savo paslaugų/produktų kokybę iš pačių klientų lūpų. Nes gal reikia dar pasitempti?
5. Nuorodų strategija – prisiminkite, tai nemokamos nuorodos, turinčios įtakos ir SEO.
6. Įvaizdis – kurkite savo įvaizdį socialinių tinklų pagalba, būkite linksmi, inovatyvūs, komunikabilūs ir ištroškę žinių. Nepastebėsite, kaip greitai padidės jūsų pasekėjų skaičius.

 
Nežiopsokite, kol konkurentai skinasi laurus Facebooke, Google Plus ar kituose tinkluose, o sugalvokite savo strategiją ir pirmyn!