Reklamos analizė – Google Analytics

Google Analytics

Reklamos analizė – Google Analytics

Google Analytics – lankytojų srauto analizė

Kiekvienais metais visame pasaulyje didėja reklamos biudžeto dalis skiriama reklamai internete. Savaime aišku, kad kuo daugiau pinigų tam yra išleidžiama, tuo svarbiau žinoti koks tiksliai buvo internetinės kampanijos efektas ir pelnas. Naudojant „stebėjimo“ paslaugą galima tiksliai sužinoti tokius dalykus:

  • Puslapio lankytojų skaičių
  • Unikalių ir pasikartojančių lankytojų skaičių
  • Po kokius puslapius lankytojai vaikščiojo
  • Pelnas kiekvienam lankytojui
  • Kokios kampanijos sugeneruoja didžiausią investicijų į reklamą grąžą
  • Reklaminių skydelių („banner“) kampanijų statistika – kiek šio pobūdžio reklama sugeneravo Jums lankytojų bei pirkėjų.

Ši informacija yra labai svarbi siekiant maksimaliai išnaudoti Jūsų internetinį puslapį bei padidinti online pardavimus. Addvisors gali Jums suteikti visą Jūsų puslapio lankytojų statistiką bei informaciją apie jų elgesį:

  • Sukurti programinį kodą (Google Analytics)
  • Įdiegti programą
  • Visą laiką prižiūrėti ir koreguoti programą
  • Testuoti
  • Pagelbėti interpretuojant statistinę informaciją
  • Suteikti techninę pagalbą Addvisors naudoja tokias „stebėjimo“ programas kaip Traceworks ir Google Analytics.

Mūsų specialistai yra sertifikuoti Google Analytics specialistai ir gali jums suteikti pačią profesionaliausią pagalbą.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 + eighteen =