Social Media – ar tai tik „Like“ ir pasėkėjai?

social media socialine ziniasklaida

Social Media – ar tai tik „Like“ ir pasėkėjai?

Ar Jūs kada susimąstėte, kad socialinė žiniasklaida galėtų padėti Jūsų verslui? Ar Jūs bijote, kad jei busite aktyvūs socialiniame tinkle konkurentai sužinos, ką darote?
Pirmiausia prisiminkime, kaip socialinė žiniasklaida pasikeitė per labai trumpą laiko tarpą. Prieš penkerius metus, dauguma žmonių nežinojo apie tokius social media, kaip “Facebook” ir “Twitter” ir tik keletas įmonių naudojosi šiomis platformomis. Dabar (beveik) kiekviena įmonė turi nors Facebook puslapį arba profilį – naudojasi nemokamos internetinės rinkodaros privalumais.
Per penkerius metus social media tapo internetinio marketingo neatsiejama dalimi. Marketingo specialistai, interneto vartotojai bando įvairiais būdais gauti maksimalią naudą iš socialinės žiniasklaidos. Ir nieko keisto – social media tinkle galima nemokamai plėsti savo įtaką, reikia tik paaukoti laiko ir turėti idėją, kuo sudominti vartotojus.
Dažnai yra daroma klaida – vietoj to, kad paaukoti laiko ir pastangų kuriant savo socialinės žiniasklaidos strategiją, žmonės renkasi greitą ir paprastą būdą sukurti įmonės socialinio gyvenimo buvimą. Pvz.: Facebooke „like“ pirkimas arba labai įkyrios aplikacijos ant kurių paspaudus automatiškai tampama puslapio gerbėjais. Tokia taktika yra ne tik neveiksminga, o net gali pabloginti situaciją!

1. Ar šimtai/tūkstančiai puslapio gerbėjų ir pasekėjų daro Jūsų verslą patikimesnį ir patrauklesnį?

Jei “Facebook” puslapį mėgsta 10 000 interneto vartotojų, tai dar nereiškia, kad toks skaičius žmonių yra įsitraukęs į to puslapio socialinį gyvenimą… skaudi tiesa.
Visi „Like“ ir puslapio pasėkėjai yra reikšmingi, tik tada jei jie yra pritraukti įdomiu, reikšmingu turiniu. Tokie gerbėjai buvo sudominti ir todėl nutarė sekti puslapį, todėl dabar jų negalima apvilti. Reikia stengtis „natūraliu“ būdu pritraukti gerbėjus. Ir noriu pažymėti, kad 100 ištikimų gerbėjų gali turėti didesnės vertės, negu 10000 pritrauktų greitais metodais.

2.Ar socialinė žiniasklaida turi teigiamos įtakos internetinės svetainės pozicijoms paieškoje (SEO)?

Nėra jokių abejonių, kad socialinės žiniasklaidos signalai (aktyvumas social media tinkle), turi tam tikros įtakos rezultatams paieškos sistemoje. Įmonės turi nepamiršti ir Google+ (Google Plus) socialinio tinklo, kuris yra Google produktas, todėl ypač svarbu būti ten aktyviems ir talpinti nuorodas – tai novatoriškas būdas kurti savo puslapio nuorodų strategiją. Google Plus yra vienu iš įtakos turinčių veiksnių puslapio reitingams Google paieškos sistemoje (svarbu mokėti jį tinkamai optimizuoti). Įmonėms patartina turėti savo Google Plus puslapį, aktyviai dalyvauti Twitter, Facebook, Pinterest ir kituose socialiniuose tinkluose.

Taigi visiems patariu pagaliau skirti šiek tiek dėmesio savo puslapiams socialiniuose tinkluose – tereikia skirti truputį laiko ir jau galite džiaugtis naujais gerbėjais social media tinkle. Neturite minčių, kaip tai padaryti, nuo ko pradėti? Kreipkitės pas mus, mes galime Jus pamokyti, padėti sukurti planą, net ir perimti visą komunikaciją. Spręsti Jums, tačiau prisiminkite – socialinė žiniasklaida, tai puiki reklama internete.