Paieškos ir socialinės žiniasklaidos konferencija Las Vegase (I dalis)

Įspūdžiai apie Pubcon konferenciją Las Vegase – paieškos ir socialinės žniasklaidos (I dalis).

Pubcon search social media conference las vegas

Paieškos ir socialinės žiniasklaidos konferencija Las Vegase (I dalis)

Grįžau į Kopenhagą po įtemptos savaitės – pirmas dvi dienas dirbau su savo partneriais Addconsulta Peru, o kitas 4 dienas praleidau konferencijoje Pubcon Las Vegase – visos dienos programa ir susipažinimas vakare. Nors 4 dienų konferencija buvo užpildyta sesijomis geriausių pranešėjų iš srities, vis tiek įgijau papildomų žinių (kažkas pasakytų, kad geriausių) ne tik pranešimu metu. Susipažinimo vakarai (kai atsiranda nauji draugai), bei galimybė dalyvauti slaptame, tik su pakvietimas įleidžiamame pristatyme Mirage, kuriame sužinojau daug naujos ir naudingos informacijos, tačiau apie tai negaliu daugiau papasakoti, nes tai konfidenciali informacija ir galiu ją naudoti tik savo darbe, bet jos neskleisti…

Dauguma žmonių šypsosi, kai sakau jiems, kad buvau Las Vegase – paieškos ir socialinės žiniasklaidos konferencijoje, bet tai prasidėjo nuo susitikimų ir diskusijų 125 WebmasterWorld forumo narių York Pub Londone, vėliau peraugo į konferenciją Las Vegase su geriausiais pasaulio pranešėjais (daugiau nei 200 pranešėjų).

pubcon search social media conference las vegas
Matt Cutts scenoje praneša apie Google Disavow nuorodų įrankį

Per ateinančias savaites pasistengsiu paliesti kai kurias temas iš konferencijos – tokias , kaip – du Google gyvūnai, apie kuriuos visi kalba (“OMG, aš tapau Penguin logaritmo auka”- ne, Jūsų problema prasidėjo tada, kai nusipirkote 500 nuorodų paketą internete už 100 JAV dolerių… ;-)), Google Top Heavy atnaujinimas, EDM atnaujinimas (Exact domain match), Google Disavow link įrankis (buvo viešai pristatytas Pubcon konferencijoje 2012 Las Vegase), reputacijos valdymas internete, Google Autorius Tag ir daug, daug kitų…

/Niels