INTERNETO dėka REKLAMA tapo efektyvesnė

Būrys internetinių verslo kompanijų, tarp jų ir „Google“, turi tikslą pakeisti senąjį požiūrį į reklamą ir kad besireklamuojančios įmonės mokėtų pinigus tik už naudingus vartotojo veiksmus, tokius kaip puslapio nuorodos paspaudimas ar paslaugos pirkimas.

Tradicinė televizijos reklama turi didelį minusą, nes įmonė moka televizijai ne už konkrečius pasiekimus, o už auditorijos, žiūrinčios televizijos laidą, skaičių, tačiau kainos ir efektyvumo santykis yra prastas, nes dažnas žiūrovas tos reklamos net nepamato: per reklamą perjungia kitą kanalą arba išvis nueina nuo televizoriaus. Tuo tarpu nauji reklamavimo modeliai per internetą yra pagrįsti naujovių siekimu. Idėja yra tokia, kad vartotojai patys imasi iniciatyvos , nes mato būtent tokią prekių ar paslaugų reklamą, kuria jau ir domisi interneto paieškų sistemose tokiose kaip „Google“. Remiantis šia idėja, „Google“ ir sukūrė programą AdWords, kuri deda reklamines nuorodas šalia paieškos rezultatų ir besireklamuojančioms įmonėms reikia mokėti tik už paspaudimus ant jų. AdSence taip pat yra „Google“ programa ir ši sistema deda besireklamuojančių įmonių internetines nuorodas į puslapius (pavyzdžiui naujienų portalus), kurie yra užsiregistravę „Google“ tinkle. Kaip ir AdWords, šios AdSence reklamos dedamos tik jei yra susiję su tos svetainės turiniu. Kad ši sistema pasiteisino, matome iš „Google“ pajamų – net 6,1 mlrd. dolerių iš AdWords ir AdSence vien per praėjusius metus.

„ Mokėk už paspaudimą “ reklama išlieka žymiai efektyvesnė nei tradiciniai rinkodaros būdai ir yra greičiausiai auganti sritis internetinėje reklamos rinkoje. Tai galima paaiškinti tuo, kad internete yra tiek puslapių norintiems reklamuotis , kiek yra raktinių žodžių, kuriuos butų galima suvesti į paieškos sistemą. Kiekvienas iš šių puslapių turi tam tikrą kontekstą ir beveik kiekvienas kontekstas tinka kokiam nors produktui. Dar viena „ Mokėk už paspaudimą “ reklamos populiarumo priežastis yra ta, kad besireklamuojančios įmonės gali lengvai sekti kaip tokia reklama paveikė pardavimus ir taip padidinti pelną.

INTERNETO dėka REKLAMA tapo efektyvesnė

Būrys internetinių verslo kompanijų, tarp jų ir „Google“, turi tikslą pakeisti senąjį požiūrį į reklamą ir kad besireklamuojančios įmonės mokėtų pinigus tik už naudingus vartotojo veiksmus, tokius kaip puslapio nuorodos paspaudimas ar paslaugos pirkimas.

Tradicinė televizijos reklama turi didelį minusą, nes įmonė moka televizijai ne už konkrečius pasiekimus, o už auditorijos, žiūrinčios televizijos laidą, skaičių, tačiau kainos ir efektyvumo santykis yra prastas, nes dažnas žiūrovas tos reklamos net nepamato: per reklamą perjungia kitą kanalą arba išvis nueina nuo televizoriaus. Tuo tarpu nauji reklamavimo modeliai per internetą yra pagrįsti naujovių siekimu. Idėja yra tokia, kad vartotojai patys imasi iniciatyvos , nes mato būtent tokią prekių ar paslaugų reklamą, kuria jau ir domisi interneto paieškų sistemose tokiose kaip „Google“. Remiantis šia idėja, „Google“ ir sukūrė programąAdWords, kuri deda reklamines nuorodas šalia paieškos rezultatų ir besireklamuojančioms įmonėms reikia mokėti tik už paspaudimus ant jų. AdSence taip pat yra „Google“ programa ir ši sistema deda besireklamuojančių įmonių internetines nuorodas į puslapius (pavyzdžiui naujienų portalus), kurie yra užsiregistravę „Google“ tinkle. Kaip ir AdWords, šios AdSence reklamos dedamos tik jei yra susiję su tos svetainės turiniu. Kad ši sistema pasiteisino, matome iš „Google“ pajamų – net 6,1 mlrd. dolerių iš AdWords ir AdSence vien per praėjusius metus.

„ Mokėk už paspaudimą “ reklama išlieka žymiai efektyvesnė nei tradiciniai rinkodaros būdai ir yra greičiausiai auganti sritis internetinėje reklamos rinkoje. Tai galima paaiškinti tuo, kad internete yra tiek puslapių norintiems reklamuotis , kiek yra raktinių žodžių, kuriuos butų galima suvesti į paieškos sistemą. Kiekvienas iš šių puslapių turi tam tikrą kontekstą ir beveik kiekvienas kontekstas tinka kokiam nors produktui. Dar viena „ Mokėk už paspaudimą “ reklamos populiarumo priežastis yra ta, kad besireklamuojančios įmonės gali lengvai sekti kaip tokia reklama paveikė pardavimus ir taip padidinti pelną.

Ekonominis nuosmukis nepaveikė GOOGLE REKLAMOS rinkos

GOOGLE REKLAMA neša vis daugiau pelno. GOOGLE REKLAMA – vienas efektyviausių būdų reklamuotis.

“Google” paskelbė, kad iš reklamos internete už trečiąjį šių metų ketvirtį gavo net 27 proc.didesnį grynąjį pelną, nei pernai tuo pačiu metu. Trijų mėnesių pajamos sudarė 10,12 mlrd. Lt. Tai leidžia manyti, kad blogiausias ekonominio nuosmukio laikotarpis nepaveikė reklamos per paieškos sistemą rinkos. Akivaizdu, kad krizės laikotarpiu įmonės daugiau dėmesio skiria būtent reklamai internete per “Google”, kurios kainos ir efektyvumo santykis yra labai geras.

“Google” reklama užsienyje yra ypač populiari – užima apie 50 proc. visos internetinės reklamos ir ši rinkos dalis vis auga. Analitikai tai aiškina tuo, kad “Google” reklama yra vienas efektyviausių būdų reklamuoti savo įmonę ir neturi varžovų, nes kitos panašios bendrovės nesulaukia daug dėmesio arba yra per mažos. Tą mes matome ir Lietuvoje – reklamos “Google” pardavimų apimtys vis didėja, ši reklama stipriai konkuruoja su kitomis reklamos rūšimis, nes vartotojai renkasi efetyvius sprendimus, leidžiančius maksimaliai išnaudoti interneto teikiamas galimybes plečiant verslą. Kai žmonės ieško „Google“ pagal vieną iš besireklamuojančios įmonės raktinių žodžių, skelbimas gali būti parodytas šalia paieškos rezultatų ir taip įmonės reklamuojasi auditorijai, kuri jau domisi jomis.

GOOGLE pajamos iš REKLAMOS per paiešką didėja

GOOGLE Adwords – tai vienas kokybiškiausių ir pigiausių reklamos būdų. GOOGLE REKLAMA internete patraukli ne tik savo kaina, bet ir galimybe sekti savo į reklamą investuojamus pinigus, ir lengvai optimizuoti reklamos internete sąnaudas.

2009 m. sausio 22-ąją tarptautinė interneto korporacija „Google“ paskelbė savo paskutiniojo 2008-ųjų ketvirčio ir visų metų rezultatus.

Per paskutinį praėjusių metų ketvirtį „Google“ gavo 5,7 mlrd. dolerių pajamų. Tai 18 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2007-aisiais ir 3 proc. daugiau nei trečiąjį 2008 metų ketvirtį. Per praėjusį ketvirtį 18 proc. palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2007-aisiais paaugo „Google“ pajamos iš reklamos per interneto paiešką.

Bendros 2008-ųjų kompanijos pajamos sudarė beveik 21,8 mlrd. JAV dolerių (21 795 550 000 USD). Tai – 76 proc. daugiau nei 2007 metais.

„Rinkodara per paieškos sistemas tebėra geriausiai kontroliuojamas kanalas klientams pritraukti, – teigia Skaistė Knyzaitė, bendrovės „Addvisors“, užsiimančios reklama Google , direktorė. – Siekiant geriausių rezultatų dabartinė recesija privertė reklamos davėjus kaip niekada kreipti dėmesį į jų interneto svetainių lankytojus, jų apsilankymo tikslus. Trumpiau tariant, optimizuoti savo reklamą visuose reklamos kanaluose“.

Pasak jos, reklamos per internetą apimtys didėja ir Lietuvoje. „Yra duomenų, kad reklama internete Lietuvoje jau pasivijo reklamą per radiją, tačiau tikslių skaičių gauti labai sunku, o rinkos tyrimai nevisiškai atspindi realią situaciją“, – sako S.Knyzaitė.

2008 metais išlaidos reklamai internete Lietuvoje per 9 mėnesius jau viršijo 30 mln. litų. S.Knyzaitės manymu, reklamai per „Google“ paieškos sistemą buvo skirta apie 4 mln. litų.

„Apytiksliais apskaičiavimais, išlaidos reklamai internete pernai augo daugiau nei 60 procentų, tačiau Lietuva šiuo požiūriu dar labai atsilieka nuo Vakarų“, – sako „Addvisors“ vadovė.

Vakarų šalių, kur reklama internete sudaro apie 50 proc. viso reklamos biudžeto. Vien Jungtinėje Karalystėje reklamai per paieškos sistemas skiriama daugiau nei 50 proc. biudžeto, skirto internetinei reklamai, o tuo tarpu JAV – apie 40 proc.

Pasak S.Knyzaitės, Lietuvoje internetinei reklamai skiriama tik apie 5 proc. visų reklaminių biudžetų.

Daugiausiai žmonių, besinaudojančių INTERNETU 2012 metais, gyvens Rusijoje

2012 metais žadama, kad pasaulyje didžiausias skaičius žmonių, besinaudojančių INTERNETU, bus užregistruotas Rusijoje.

2012 metais žadama, kad pasaulyje didžiausias skaičius žmonių, besinaudojančių internetu, bus užregistruotas Rusijoje. Šie duomenys gauti, remiantis ING Bank prognoze, kurią paskelbė The New York Times bei Lenkijos žinių tarnyba – Gazeta.pl. ING Banko analitikai apskaičiavo, kad šiuo metu apie 20 milijonų Interneto vartotojų gyvena Rusijoje, taipogi jie teigia, kad 2012 metais šis skaičius šoktels iki 47 milijonų. Daugiau nei 2/3 interneto vartotojų Rusijoje 2012 metais gyvens didžiuosiuose miestuose ir daugiau nei 60% naudosis plačiajuosčio interneto ryšiu. Šiuo metu Rusijos interneto rinkoje dominuoja vietinės kompanijos. Analitikų duomenimis, 2012 metais ši tendencija neturėtų kisti.

Danijos INTERNETO Apdovanojimai 2007

Šiais metais ADDVISORS Kopenhaga biuras vėl dalyvauja Danijos INTERNETINĖS REKLAMOS apdovanojimuose.

Šiais metais Addvisors Kopenhaga biuras vėl dalyvauja Danijos internetinės reklamos apdovanojimuose (Lietuvoje kol kas tokie ar panašūs apdovanojimai nėra rengiami).Net dvi internetinės reklaminės kampanijos, kurias kūrė Addvisors Kopenhaga, yra nominuotos šiuose apdovanojimuose. Tai yra PPC („mokėk tik už paspaudimą“) kampanijos, kurtos kompanijoms Flybillet.dk (lėktuvų bilietai) ir sT-lån (paskolos), yra nominuotos Efektyvumo kategorijoje, kur yra vertinama raktinių žodžių strategija ir ROI (investicijų grąža, t.y. kaip ši reklaminė kampanija atsipirko klientui ir kiek sugeneravo realių pardavimų). Šių įmonių produktai reklamuojami Google, Yahoo ir MSN sistemose ir turi labai gerą investicijų grąžos rodiklį. Mes nekantraudami laukiame apdovanojimų vakaro, kuris vyks šių metų sausio 18 dieną.

Apdovanojimas už geriausią REKLAMINĘ KAMPANIJĄ

Danijoje vykusiuose INTERNETO Apdovanojimuose 2007 ADDVISORS Kopenhaga biuras laimėjo prizą už efektyviausią GOOGLE ADWORDS („mokėk tik už paspaudimą“) REKLAMOS kampaniją Danijoje.

Danijoje vykusiuose Interneto Apdovanojimuose 2007 Addvisors Kopenhaga biuras laimėjo prizą už efektyviausią Google Adwords („mokėk tik už paspaudimą“) reklamos kampaniją Danijoje.Apdovanojimai vyko 2007 m. sausio 18 dieną, o Addvisors Kopenhaga biuras buvo apdovanotas už www.flybillet.dk (puslapis, kuriame online galima nusipirkti lėktuvų bilietus) reklaminę kampaniją. Pagrindiniai kriterijai, kuriais buvo vadovaujamasi vertinant – raktinių žodžių strategija bei investicijų grąža, t.y. kaip ši reklaminė kampanija atsipirko klientui ir kiek sugeneravo realių pardavimų.

Išlaidos INTERNETINEI REKLAMAI aplenkė bendrą REKLAMOS rinkos augimą

INTERNETINĖ REKLAMA tampa vis populiaresne palyginus su kitomis REKLAMOS rūšimis.

Internetinė reklama tampa vis populiaresne palyginus su kitomis reklamos rūšimis. ZenithOptimedia prognozuoja, kad pasaulinės internetinės reklamos išlaidos 2007 metais išaugs 28,2%, kai tuo pat metu, išlaidos kitoms reklamos rūšims augs tik 3,9% – kitaip sakant išlaidos internetinei reklamai augs 7 kartus sparčiau. Toks ryškus skirtumas parodo, kad reklamos pasaulyje vyksta milžiniški pokyčiai. Didžiausi pokyčiai yra pastebimi JAV rinkoje. Šaltinis: www.eMarketer.com, ZenithOptimedia.

ADDVISORS buvo pakviesta skaityti pranešimą konferencijoje „Elektroninė prekyba 2007″

ADDVISORS Vilnius biuro direktorė, Skaistė Knyzaitė buvo pakviesta dalyvauti konferencijoje ir skaityti pranešimą apie tinklapių OPTIMIZAVIMĄ (SEO ) bei GOOGLE REKLAMOS Lietuvoje specifiką.

Addvisors Vilnius biuro direktorė, Skaistė Knyzaitė buvo pakviesta dalyvauti konferencijoje ir skaityti pranešimą apie tinklapių optimizavimą (SEO ) bei Google reklamos Lietuvoje specifiką. Addvisors pasirinkimą lėmė tai, jog įmonė yra pirmoji Lietuvoje, kuri užsiima išskirtinai rinkodara paieškų sistemose (reklama Google ), yra tarptautinė kompanija, turinti biurus Kopenhagoje, Hamburge bei Las Vegase. Užsienio patirtis rodo, kad reklama tokiose sistemose kaip Google, laikoma vienu iš konkurencingiausių rinkodaros įrankių. Ypač svarbu pažymėti, jog konferencijoje dalyvavo Google vyriausias pramonės šakos vadovas Lenkijoje – Adam Kwasniewski. Tai buvo puiki galimybė sužinoti ir pasidalinti naujausia informacija, kuri ateityje galėtų užtikrinti dar geresnį mūsų teikiamų paslaugų lygį, tenkinantį net išrankiausio kliento reklamos poreikių bei lūkesčių sprendimą ir įgyvendinimą. Jau šiuo metu reklamos agentūra Addvisors gali pasiūlyti tarptautinių specialistų patirtį efektyviausiai panaudojant Jūsų kompanijos erdvę paieškų sistemose. 2007 m. balandžio 18-19 d. vyko konferencija „Elektroninė prekyba 2007″, kuri buvo skirta elektroninę prekybą vykdančių ar ją planuojančių vykdyti verslo struktūrų pardavimo, rinkodaros, plėtros skyrių vadovams ir specialistams, kurie suinteresuoti viena iš pažangiausių ir perspektyviausių verslo sričių.

Kad REKLAMA GOOGLE netaptų antireklama

Kad REKLAMA GOOGLE netaptų antireklama.Dažnas reklamos užsakovas nė nenutuokia, kad jo įmonės vardas gali būti sietinas su neteisėta REKLAMA GOOGLE .

Reklama GOOGLE

Addvisors pagalbos vis dažniau kreipiasi įmonės, nukentėjusios dėl nekvalifikuotų įmonių, skelbiančių save Google Adwords Qualified Company, veiklos Lietuvoje. Dažnas reklamos užsakovas nė nenutuokia, kad jo įmonės vardas gali būti sietinas su neteisėta reklama Google . Pastaruoju metu padažnėjo neteisėto prekių ženklų naudojimo atvejai. Administruojančios reklamines kampanijas Google paieškos sistemoje įmonės, dažnai netinkamai naudoja kitų įmonių – dažnai konkurentų – registruotus prekių ženklus kaip raktažodžius, prie kurių pasirodo užsakovų reklama, arba mini šiuos ženklus reklaminiame tekste. Google saugo visus prekių ženklus, kurie atitinkamose vietinėse instancijose užregistruoti žodine išraiška. Lietuvos atveju tai Lietuvos Respublikos Valstybinis patentų biuras, kuris registruoja, skelbia ir išduoda ženklo registraciją liudijantį dokumentą. Turint ši dokumentą, galima kreiptis į Google dėl užregistruoto ženklo apsaugos Google paieškos sistemoje. Tai galite padaryti, paspaudę šią nuorodą: https://services.google.com/inquiry/aw_tmcomplaint Anot reklamos Google taisyklių, reklamuotis prie kitų įmonių registruotų prekių ženklų galima, tik turint tos įmonės leidimą. Raginame kreipti didesnį dėmesį į reklamos agentūrų ar pavienių asmenų, siūlančių reklamą Google, kvalifikaciją idant išvengti konfliktų su teisėsaugos institucijomis.

GOOGLE ADWORDS Qualified Company

ADDVISORS – vienintelė Lietuvos įmonė ir vienintelė įmonė Baltijos šalyse, turinti GOOGLE ADWORDS PROFESSIONAL COMPANY sertifikatą

GOOGLE ADWORDS Qualified Company

Addvisors – vienintelė Lietuvos įmonė ir vienintelė įmonė Baltijos šalyse, turinti Google Adwords Qualified Company sertifikatą. Šis Google sertifikatas išduodamas įmonėms, kurių trijų mėnesių apyvarta sudaro ne mažiau kaip 100 tūkst. dolerių ir įmonėje dirba ne mažiau kaip du individualius sertifikatus turintys internetinės reklamos specialistai. Anksčiau dalijęsi sertifikatu su savo įkūrėjais danais, džiaugiamės patys įvykdę sąlygas ir gavę savo veiklos Baltijos šalyse „Google“ pasitikėjimo ženklą – įmonės sertifikatą. Toks mūsų patirties įvertinimas ir vis glaudesnis bendradarbiavimas su Google žada mūsų klientams pačius aktualiausius ir optimaliausius internetinės reklamos sprendimus. Taipogi giliname savo žinias ir kituose Google produktuose, bei sieksime įgyti naujų Google sertifikatų.