Klaidos, kurių reikia vengti darant SEO

Labai lengva pridaryti klaidų atliekant puslapio optimizavimą, ypač jei trūksta patirties, todėl būtinai atsižvelkite į patarimus – ko vengti darant SEO.

SEO klaidos kurių reikia vengti

Klaidos, kurių reikia vengti darant SEO

Reklama paieškos sistemoje yra viena populiariausių ir vis didėja SEO populiarumas. Įmonėms, kurios pradeda verslą nereiktų užmiršti pasirūpinti savo internetiniu puslapiu, nes tai yra verslo vizitinė kortelė. Svarbu optimizuoti puslapį, kad jis nepasimestų paieškų sistemose ir būtų lengvai atrandamas lankytojo.  Labai lengva pridaryti klaidų atliekant puslapio optimizavimą, ypač jei trūksta patirties, todėl būtinai atsižvelkite į patarimus – ko vengti darant SEO.

#1. Blogas UI (User Interface). Puslapio dizainas turi būti patogus vartotojui. Jei puslapis neįdomus, nepatogus – praras daug lankytojų, o tai pastebės paieškos sistema ir gali pažeminti pozicijas.

#2. Lėtas puslapio krovimosi greitis.  Nemanykite, kad visi turi tokį greitą interneto ryšį, kaip Jūsų. Venkite naudoti Flash, animacijas savo puslapyje, nes tai lėtina puslapio krovimosi greitį. O nėra nieko labiau erzinančio nei lėtai užsikraunantis puslapis.

#3. Socialinių tinklų ignoravimas. Net jei Jums labiausiai rūpi paieškos sistema, vistiek reikia pasirūpinti socialiniais tinklais. Paieškos sistema naudoja signalus iš socialinių tinklų puslapio reitingavimui paieškoje. Todėl puslapiai, kurie aktyviai talpina naujienas,  savo puslapio nuorodas yra apdovanojami aukštesne vieta paieškos sistemoje.

#4. Bloga svetainės struktūra ir URL pavadinimai. Puslapyje turi būti aiški – vartotojui pritaikyta struktūra – lengvai randami puslapiai. Puslapiai neturi būti duplikuoti su tuo pačiu turiniu – kiekviename puslapyje turi būti parašytas rišlus, unikalus tekstas.  Taip pat puslapio nuorodos – URL turi būti aiškiai pavadinti ir URL turi atitikti teksto turinį. Taip pat reiktų vengti puslapių peradresavimų,  tačiau jei tai neišvengiama, reikia pasirinkti 301 peradrasavimą.

#5. Nėra patvirtinimo Google+ autoriaus. Google+ yra antras pagal vartotojų skaičių pasaulyje, be to jis yra Google produktas. Todėl visi žingsniai daromi Google+ profilyje, puslapyje yra stebimi paieškos sistemos, tie kurie aktyviai dalyvauja Google+ socialiniame gyvenime turi aukštesnes vietas. Patvirtinant Google+ Authorship prie Jūsų puslapio bus matomas ir puslapio (blogo įrašo) autorius – nuotrauka ir informacija apie autorių su nuoroda į Google+ autoriaus profilį. Jūsų puslapis paieškos sistemoje iš karto atrodys patrauklesnis lankytojui.

#6. Nuorodų pirkimas. Jei yra greitai ir dideliu mastu dedamos nuorodos kituose puslapiuose, paieškos sistema kreipia į tai dėmesį. Todėl negalima kurti nuorodų strategijos greitai, o tai turi būti lėtas procesas. Be to už nuorodų pirkimą paieškos sistemos skaudžiai baudžia (pozicijos paieškos sistemoje stipriai nukrenta).

#7. Turinys. Puslapio turinys turi būti įdomus, nekopijuotas bei patikimas, taip bus galima pritraukti vartotojų dėmesį ir paversti juos nuolatiniais puslapio lankytojais. Todėl negailėkite laiko ir skirkite daugiau pastangų kuriant svetainės turinį, o rezultatas tikrai Jus pradžiugins.

#8. Netinkamos SEO agentūros samdymas. Aišku, geriausia pasamdyti SEO agentūrą, kuri išmano savo darbą ir optimizuos Jūsų puslapį, todėl reikia tinkamai pasirinkti specialistus. Gera SEO agentūra atliks Jums SEO auditą, įvertins kaštus bei pateiks strategiją ir planą, kas bus padaryta ir kam tai reikalinga. Parašys SEO rekomendacijas arba pati sutvarkys puslapį pagal paieškos sistemos taisykles. Tik atmeskite tokių agentūrų pasiūlymus, kurios Jums žada geriausias pozicijas paieškoje arba perka  daug nuorodų! Žada geriausias pozicijas tik tos agentūros, kurios užsiima – Black Hat SEO (nuorodų pirkimas ir kiti panašūs dalykai), o tai gali baigtis liūdnomis pasekmėmis.

Optimizavimas paieškos sistemoms yra nuolat kintantis dalykas – kiekvieną dieną atsiranda naujovių, todėl geriausių rezultatų pasieksite, jei pasirinksite įmonę, kuri domisi naujovėmis ir pritaiko savo klientams. Nors SEO reikalauja nemažai finansinių investicijų, tačiau tai apsimoka – daugiau lankytojų, naujų klientų ir konversijų.