Naujas Google produktas – Google Tag manager

Google tag manager

Naujas Google produktas – Google Tag manager

Prieš savaitę Google pristatė naują produktą – Google Tag Manager. Tai labai naudingas ir svarbus įrankis rinkodaros specialistams, nes leidžia pridėti tag‘us naudojamus internetinėje rinkodaroje ir matavime be jokių pakeitimų svetainės kode.

Google savo pagalbos centre skelbia:
“Google” Tag Manager “leidžia jums patogiai tvarkyti tag’us svetainėje (pavyzdžiui, stebėjimo ir rinkodaros optimizavimo tag’us). Galite pridėti ir atnaujinti AdWords, Google Analytics, Floodlight ir kitus iš Google Tag Manager vartotojo paskyros, todėl nereikia redaguoti tinklapyje esantį kodą. Įrankis sumažina galimybę susidaryti naujoms klaidoms ir leidžia jums greitai ir patogiai valdyti žymes internetiniame puslapyje.

Ši Google valdymo sistema kontroliuoja išoriniuose serveriuose JavaScript tag’ų diegimą – įrankis gali būti palyginamas prie turinio valdymo sistemos. Google Tag manager padeda optimizuoti svetainės našumą ir leidžia skirti daugiau laiko kitoms svarbioms užduotims.

Kuriuos tag’us Google Tag Manager (GTM) gali valdyti? GTM siūlo įvairių tag’ų šablonus. Apie kiekvieną iš jų yra paaiškinimas Google pagalbos centre:

  • AdWords Conversion Tracking
  • DoubleClick Floodlight Counter
  • DoubleClick Floodlight Sales
  • Google Analytics
  • GDN Remarketing
  • Custom Image Tags
  • Custom HTML Tags

Google Tag Manager yra nemokamas įrankis, nėra sunku jį suinstaliuoti ir juo naudotis. Raginu visus išbandyti, nes tikrai sutaupys Jūsų brangų laiką, kurį galėsite skirti internetinio marketingo strategijos tobulinimui. Turite klausimų? Susisiekite su Addvisors.