Facebook keičia išvaizdą

Socialinis tinklapis „Facebook“ ketvirtadienį paskelbė, kad netrukus keisis svetainės dizainas: vietoje trijų dalių liks dvi, taigi paskelbtam turiniui naujienų sraute bus skiriama dar daugiau vietos.

Facebook keičia išvaizdą

Socialinis tinklapis Facebook ketvirtadienį paskelbė, kad netrukus keisis svetainės dizainas: vietoje trijų dalių liks dvi (bus panašesnis į mobiliąją Facebook versiją), taigi paskelbtam turiniui naujienų sraute bus skiriama dar daugiau vietos.

Naujienų sraute bus matomi visi pranešimai, kaip ir anksčiau, bet paties Facebook puslapio dizainas bus kitoks. Visi pranešimai bus didesni ir  atrodys kitaip, jų dizainas bus įdomesnis, spalvingesnis. Facebook teigimu, visa socialinė komunikacija Facebooke –  nuotraukos, žemėlapiai, renginiai ir patalpinti straipsniai atrodys patraukliau vartotojui.

Facebook nauja išvaizda

Didžiąją dalį puslapio užims naujienų srautas, o kitą dalį užims – dešinysis meniu, kuriame bus galima pasirinkti ką norite matyti. Taip pat bus rodomos reklamos, rekomendacijos.

Pasikeis ne tik Facebook išvaizda, tačiau atsiras ir naujų funkcijų. Kairėje atsiras siaura meniu juostelė, kurioje bus rodomos aplikacijų piktogramos, tiesioginės nuorodos į pasirinktų svarbiausių draugų profilius, pokalbių, kalendoriaus ir kiti įrankiai, taigi socialinė komunikacija Facebooke taps paprastesnė ir efektyvesnė.

Facebook keičia išvaizda

Reklama Facebook keisis taip pat – apie reklaminių banerių išmatavimus Facebook dar nieko neskelbė, tai greičiausiai išliks toks pat dydis. Tačiau jie bus ryškesni, labiau atkreipiantys į save dėmesį.

Facebook puslapyje jau galima registruotis, kad greičiau pradėti naudoti naują Facebook versiją. O mūsų bloge rasite daugiau straipsnių apie pakeitimus, sekite mūsų naujienas 😉