AdWords politikos atnaujinimas

Adwords

AdWords politikos atnaujinimas

Google paskelbė AdWords politikos atnaujinimą – nuo šiol griežčiau reikalaus laikytis unikalių svetainių nuorodų politikos nuostatų. Nuostatų pakeitimas gali įtakoti AdWords kampanijas.  Jei naudojate svetainių nuorodas arba planuojate jas naudoti ateityje perskaitykite nuostatas skelbiamas Google kompanijos:

KAS YRA SVETAINIŲ NUORODOS – Svetainių nuorodos suteikia jūsų skelbimams daugiau vertės, nes rodo papildomas tiesiogines nuorodas į konkrečius tinklalapius, kuriuos norite reklamuoti. Naudotojai gali greičiau patekti į konkrečias paskirties vietas jūsų svetainėje. Vidutiniškai jūsų skelbimų paspaudimų rodiklis bus didesnis. Dėl šių priežasčių svetainių nuorodos yra puikus būdas pagerinti kampanijų našumą.

ESAMA SVETAINIŲ NUORODŲ POLITIKA – Siekiant užtikrinti teigiamą naudotojų patirtį naudojantis skelbimų svetainės nuorodomis, pagal esamos politikos nuostatas kiekviena kampanijoje esanti svetainės nuoroda turi nukreipti į skirtingą nukreipimo puslapio URL su unikaliu nukreipimo puslapio turiniu. Vadinasi, naudotojas, spustelėdamas kiekvieną svetainės nuorodą, gali tikėtis pamatyti skirtingus nukreipimo puslapius.

REIKALAVIMO LAIKYTIS POLITIKOS PAKEITIMAS – Neseniai pastebėjome svetainių nuorodų, sukurtų naudojant tuos pačius nukreipimo puslapio URL arba tą patį turinį, skaičiaus padidėjimą. Todėl ateinantį mėnesį pradėsime griežčiau reikalauti laikytis esamų politikos nuostatų. Pirmiausia sutelksime dėmesį į naujas ir neseniai pakeistas svetainių nuorodas. Kai skelbimai rodomi, mūsų sistemos patikrins, ar svetainių nuorodos atitinka politikos standartus. Standartų neatitinkančių svetainių nuorodų rodymas bus apribotas.

POVEIKIS NAŠUMUI – Turint mažiau tinkamų svetainių nuorodų, skelbimas gali būti nerodomas didesniais dviejų ir trijų eilučių formatais, nes jiems naudoti reikalingos tinkamos svetainių nuorodos. Atminkite, kad didesni formatai yra geriau matomi, o jų paspaudimų rodiklių (PR) vidurkis paprastai yra aukštesnis. Be to, jei kampanijoje neturite pakankamai tinkamų svetainių nuorodų, jūsų skelbimuose svetainių nuorodos gali būti iš viso nerodomos.

REIKALAVIMAS LAIKYTIS POLITIKOS ATEITYJE – Suprantame, kad kopijų tikrinimas ir ištaisymas turimose svetainių nuorodose ir nukreipimo puslapio URL gali užtrukti ir pareikalauti derinimo. Todėl keliems mėnesiams atidedame aktyvų politikos vykdymą esamoms svetainių nuorodoms. Tačiau nelaukite iki paskutinės minutės. Ir atminkite, kad bet kuriai pridėtai ar pakeistai svetainės nuorodai bus nedelsiant taikomi aktyvūs veiksmai.

PASIŪLYMAI ESAMOMS SVETAINIŲ NUORODOMS – Siekdami padidinti galimybes turėti daugiau su jūsų skelbimais rodomų svetainių nuorodų, patariame kiekvienoje kampanijoje turėti 6-10 unikalių svetainių nuorodų. Jei jau turite kampanijų su svetainių nuorodomis, patartume peržiūrėti kiekvieną kampaniją ir įsitikinti, kad joje yra 6-10 unikalių svetainių nuorodų. Tikriausiai norėsite pradėti nuo kampanijų, kuriose svetainių nuorodos rodomos dažniausiai. Paprastai tai galėtų būti kampanija su raktiniais žodžiais, tokiais kaip jūsų įmonės pavadinimas ir žinomiausi jos produktai ar paslaugos.