55% pirkimų per mobiliąją paiešką įvyksta per vieną valandą

Dauguma mano, kad mobilioji paieška vyksta ‘kelyje’, tačiau pagal Google ir Nielsen atliktus tyrimus, net 77% paieškų iš mobiliųjų įrenginių vyksta namuose arba darbe (netgi jei kompiuteris yra šalia).

Google mobilioji paieška

55% pirkimų per mobiliąją paiešką įvyksta per vieną valandą

Dauguma mano, kad mobilioji paieškavyksta ‘kelyje’, tačiau pagal Google ir Nielsen atliktus tyrimus, net 77% paieškų iš mobiliųjų įrenginių vyksta namuose arba darbe (netgi jei kompiuteris yra šalia).

Žmonės renkasi paiešką per išmaniuosius telefonus/planšetes, nes jiems taip greičiau ir patogiau naršyti internete, nei naudojant stacionarų arba nešiojamąjį kompiuterį. Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad 55% pirkimų per mobiliąją paiešką įvyko vienos valandos bėgyje.

Reklama mobilioji paieška

Detalesni atlikto tyrimo rezultatai:

  • 73 procentai mobiliųjų paieškų sukelia tolesnius veiksmus
  • 45 procentų mobiliųjų paieškų yra atliekami siekiant padėti priimti sprendimą dėl pirkimo
  • 28 procentų mobiliųjų paieškų priveda iki pirkimoMobilioji paieška Google

Taip pat svarbu kur ir kada mobiliosios paieškos yra atliekamos – dienos laikas.

Taip pat keli faktai apie mobiliosios paieškos reklamos poveikį. Į tikslą orientuotos užklausos yra labiausiai pastebimos mobiliųjų telefonų naudotojų. Net 65% žmonių, dalyvavusių tyrime, pastebėjo reklamas mobilioje paieškoje.