Klaidos, kurių reikia vengti darant SEO

Labai lengva pridaryti klaidų atliekant puslapio optimizavimą, ypač jei trūksta patirties, todėl būtinai atsižvelkite į patarimus – ko vengti darant SEO.

Klaidos, kurių reikia vengti darant SEO

Reklama paieškos sistemoje yra viena populiariausių ir vis didėja SEO populiarumas. Įmonėms, kurios pradeda verslą nereiktų užmiršti pasirūpinti savo internetiniu puslapiu, nes tai yra verslo vizitinė kortelė. Svarbu optimizuoti puslapį, kad jis nepasimestų paieškų sistemose ir būtų lengvai atrandamas lankytojo.  Labai lengva pridaryti klaidų atliekant puslapio optimizavimą, ypač jei trūksta patirties, todėl būtinai atsižvelkite į patarimus – ko vengti darant SEO.

#1. Blogas UI (User Interface). Puslapio dizainas turi būti patogus vartotojui. Jei puslapis neįdomus, nepatogus – praras daug lankytojų, o tai pastebės paieškos sistema ir gali pažeminti pozicijas.

#2. Lėtas puslapio krovimosi greitis.  Nemanykite, kad visi turi tokį greitą interneto ryšį, kaip Jūsų. Venkite naudoti Flash, animacijas savo puslapyje, nes tai lėtina puslapio krovimosi greitį. O nėra nieko labiau erzinančio nei lėtai užsikraunantis puslapis.

#3. Socialinių tinklų ignoravimas. Net jei Jums labiausiai rūpi paieškos sistema, vistiek reikia pasirūpinti socialiniais tinklais. Paieškos sistema naudoja signalus iš socialinių tinklų puslapio reitingavimui paieškoje. Todėl puslapiai, kurie aktyviai talpina naujienas,  savo puslapio nuorodas yra apdovanojami aukštesne vieta paieškos sistemoje.

#4. Bloga svetainės struktūra ir URL pavadinimai. Puslapyje turi būti aiški – vartotojui pritaikyta struktūra – lengvai randami puslapiai. Puslapiai neturi būti duplikuoti su tuo pačiu turiniu – kiekviename puslapyje turi būti parašytas rišlus, unikalus tekstas.  Taip pat puslapio nuorodos – URL turi būti aiškiai pavadinti ir URL turi atitikti teksto turinį. Taip pat reiktų vengti puslapių peradresavimų,  tačiau jei tai neišvengiama, reikia pasirinkti 301 peradrasavimą.

#5. Nėra patvirtinimo Google+ autoriaus. Google+ yra antras pagal vartotojų skaičių pasaulyje, be to jis yra Google produktas. Todėl visi žingsniai daromi Google+ profilyje, puslapyje yra stebimi paieškos sistemos, tie kurie aktyviai dalyvauja Google+ socialiniame gyvenime turi aukštesnes vietas. Patvirtinant Google+ Authorship prie Jūsų puslapio bus matomas ir puslapio (blogo įrašo) autorius – nuotrauka ir informacija apie autorių su nuoroda į Google+ autoriaus profilį. Jūsų puslapis paieškos sistemoje iš karto atrodys patrauklesnis lankytojui.

#6. Nuorodų pirkimas. Jei yra greitai ir dideliu mastu dedamos nuorodos kituose puslapiuose, paieškos sistema kreipia į tai dėmesį. Todėl negalima kurti nuorodų strategijos greitai, o tai turi būti lėtas procesas. Be to už nuorodų pirkimą paieškos sistemos skaudžiai baudžia (pozicijos paieškos sistemoje stipriai nukrenta).

#7. Turinys. Puslapio turinys turi būti įdomus, nekopijuotas bei patikimas, taip bus galima pritraukti vartotojų dėmesį ir paversti juos nuolatiniais puslapio lankytojais. Todėl negailėkite laiko ir skirkite daugiau pastangų kuriant svetainės turinį, o rezultatas tikrai Jus pradžiugins.

#8. Netinkamos SEO agentūros samdymas. Aišku, geriausia pasamdyti SEO agentūrą, kuri išmano savo darbą ir optimizuos Jūsų puslapį, todėl reikia tinkamai pasirinkti specialistus. Gera SEO agentūra atliks Jums SEO auditą, įvertins kaštus bei pateiks strategiją ir planą, kas bus padaryta ir kam tai reikalinga. Parašys SEO rekomendacijas arba pati sutvarkys puslapį pagal paieškos sistemos taisykles. Tik atmeskite tokių agentūrų pasiūlymus, kurios Jums žada geriausias pozicijas paieškoje arba perka  daug nuorodų! Žada geriausias pozicijas tik tos agentūros, kurios užsiima – Black Hat SEO (nuorodų pirkimas ir kiti panašūs dalykai), o tai gali baigtis liūdnomis pasekmėmis.

Optimizavimas paieškos sistemoms yra nuolat kintantis dalykas – kiekvieną dieną atsiranda naujovių, todėl geriausių rezultatų pasieksite, jei pasirinksite įmonę, kuri domisi naujovėmis ir pritaiko savo klientams. Nors SEO reikalauja nemažai finansinių investicijų, tačiau tai apsimoka – daugiau lankytojų, naujų klientų ir konversijų.

 

 

Kaip padaryti tekstinį URL Google+

Jau žinai iš LinkedIn, taip pat iš Twitter ir žinoma tai galioja Facebook – visi populiarūs socialiniai tinklai teikia galimybė turėti tekstinį URL, tik ne Google+

Kaip padaryti tekstinį URL Google+

Jau žinai iš LinkedIn, taip pat iš Twitter ir žinoma tai galioja Facebook socialiniame tinkle –  visi populiarūs socialiniai tinklai teikia galimybė turėti tekstinį URL, tik ne Google+…

Tekstinis asmeninio profilio ar įmonės puslapio URL yra gražiai perskaitomas:

Iki šiol Google+ tekstinis URL yra prieinamas tik didžiosioms kompanijoms, kurios savo draugų ratuose turi itin daug pažįstamų. Kompanijos tokios, kaip:

  • plus.google.com/u/0/+Mashable
  • plus.google.com/u/0/+CadburyUK
  • plus.google.com/u/0/+nike

Manau, kad tai gėdinga – visų pirma dėl to, kad tokia galimybė yra suteikta tik didžiausioms kompanijoms – liūdna, tai pat sumažina patogumą kitiems vartotojams. Argi lengva pasakyti ar prisiminti tokį URL, kaip: https://plus.google.com/u/0/b/108137919312865583234/

Yra būdas, kaip Jums ir Jūsų įmonei gauti tekstinį URL prisijungus prie Google+

Tai nėra visiškai realus dalykas, tačiau lengvai naudojamas ir gražiai atrodo, taigi…

Viską ką Jums reikia padaryti, įkelti  savo .htaccess faile – 1 ir 2 eilučių kodą, priklausomai nuo to, ko norite.

Mano asmeninis NielsKlintø Google+ vis dar yra plus.google.com/u/0/107859463781480087745, tačiau mano paraše, kai talpinu savo Google+ puslapyje yra klintoe.org/+ .  Aš tik įdėjau nukreipimus į .htaccess failus klintoe.org puslapyje

Redirect /+ https://plus.google.com/u/0/107859463781480087745
Redirect /plus https://plus.google.com/u/0/107859463781480087745

Tikrai daug lengviau man pasidalinti informacija puslapyje, o ir mano kontaktai prisimins ir lengviau ras mane.

Jei Jums ši idėja ir straipsnis pasirodė įdomus ir vertingas, būsiu laimingas, jei paspausite +1 (juk tai ir yra visa +1 idėja, tiesa?)

/NielsKlintø

55% pirkimų per mobiliąją paiešką įvyksta per vieną valandą

Dauguma mano, kad mobilioji paieška vyksta ‘kelyje’, tačiau pagal Google ir Nielsen atliktus tyrimus, net 77% paieškų iš mobiliųjų įrenginių vyksta namuose arba darbe (netgi jei kompiuteris yra šalia).

55% pirkimų per mobiliąją paiešką įvyksta per vieną valandą

Dauguma mano, kad mobilioji paieškavyksta ‘kelyje’, tačiau pagal Google ir Nielsen atliktus tyrimus, net 77% paieškų iš mobiliųjų įrenginių vyksta namuose arba darbe (netgi jei kompiuteris yra šalia).

Žmonės renkasi paiešką per išmaniuosius telefonus/planšetes, nes jiems taip greičiau ir patogiau naršyti internete, nei naudojant stacionarų arba nešiojamąjį kompiuterį. Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad 55% pirkimų per mobiliąją paiešką įvyko vienos valandos bėgyje.

Reklama mobilioji paieška

Detalesni atlikto tyrimo rezultatai:

  • 73 procentai mobiliųjų paieškų sukelia tolesnius veiksmus
  • 45 procentų mobiliųjų paieškų yra atliekami siekiant padėti priimti sprendimą dėl pirkimo
  • 28 procentų mobiliųjų paieškų priveda iki pirkimoMobilioji paieška Google

Taip pat svarbu kur ir kada mobiliosios paieškos yra atliekamos – dienos laikas.

Taip pat keli faktai apie mobiliosios paieškos reklamos poveikį. Į tikslą orientuotos užklausos yra labiausiai pastebimos mobiliųjų telefonų naudotojų. Net 65% žmonių, dalyvavusių tyrime, pastebėjo reklamas mobilioje paieškoje.

Facebook keičia išvaizdą

Socialinis tinklapis „Facebook“ ketvirtadienį paskelbė, kad netrukus keisis svetainės dizainas: vietoje trijų dalių liks dvi, taigi paskelbtam turiniui naujienų sraute bus skiriama dar daugiau vietos.

Facebook keičia išvaizdą

Socialinis tinklapis Facebook ketvirtadienį paskelbė, kad netrukus keisis svetainės dizainas: vietoje trijų dalių liks dvi (bus panašesnis į mobiliąją Facebook versiją), taigi paskelbtam turiniui naujienų sraute bus skiriama dar daugiau vietos.

Naujienų sraute bus matomi visi pranešimai, kaip ir anksčiau, bet paties Facebook puslapio dizainas bus kitoks. Visi pranešimai bus didesni ir  atrodys kitaip, jų dizainas bus įdomesnis, spalvingesnis. Facebook teigimu, visa socialinė komunikacija Facebooke –  nuotraukos, žemėlapiai, renginiai ir patalpinti straipsniai atrodys patraukliau vartotojui.

Facebook nauja išvaizda

Didžiąją dalį puslapio užims naujienų srautas, o kitą dalį užims – dešinysis meniu, kuriame bus galima pasirinkti ką norite matyti. Taip pat bus rodomos reklamos, rekomendacijos.

Pasikeis ne tik Facebook išvaizda, tačiau atsiras ir naujų funkcijų. Kairėje atsiras siaura meniu juostelė, kurioje bus rodomos aplikacijų piktogramos, tiesioginės nuorodos į pasirinktų svarbiausių draugų profilius, pokalbių, kalendoriaus ir kiti įrankiai, taigi socialinė komunikacija Facebooke taps paprastesnė ir efektyvesnė.

Facebook keičia išvaizda

Reklama Facebook keisis taip pat – apie reklaminių banerių išmatavimus Facebook dar nieko neskelbė, tai greičiausiai išliks toks pat dydis. Tačiau jie bus ryškesni, labiau atkreipiantys į save dėmesį.

Facebook puslapyje jau galima registruotis, kad greičiau pradėti naudoti naują Facebook versiją. O mūsų bloge rasite daugiau straipsnių apie pakeitimus, sekite mūsų naujienas 😉

 

Google aiškina, kaip veikia paieškos sistema

Kaip yra išfiltruojama visa spam informacija iš paieškos ir atrenkama, būtent ta, kuri yra svarbiausia ir aktualiausia vartotojui? Google paaiškina interaktyviame infografike.

Google aiškina, kaip veikia paieškos sistema

Kaip yra išfiltruojama visa spam informacija iš paieškos ir atrenkama, būtent ta, kuri yra svarbiausia ir aktualiausia vartotojui?  Google paaiškina  interaktyviame infografike.

Google paieškos sistema

Google pradeda nuo to, kad tai yra paieška ir kiekvieną diena Google indeksuoja 30 trilijonų unikalių puslapių kasdien ir tas skaičius vis auga. Google robotai tikrina kiekvieną puslapį, kiekvieną nuorodą ir viskas kas susiję su juo.

Google paieškos sistema indeksavimas

Naudojant sudėtingas formules, algoritmus ir programas filtruoja ir ieško geriausius informacijos šaltinius, kurie atitiktų vartotojų paieškas. Puslapiai yra išrenkami iš tų, kurie buvo suindeksuoti.

Rezultatai rodomi sureitingavus puslapius. Reikia prisiminti, kad yra 200 įvairių veiksnių, kurie turi įtakos paieškos rezultatams. Rezultatai gali skirtis priklausomai iš kokio įrenginio yra ieškomi – iš kompiuterių ar mobiliųjų įrenginių.

Google teigimu,  visi algoritmai yra nuolat kintami. Šie pokyčiai prasideda nuo įvairių minčių inžinierių galvose, o vėliau jie yra testuojami, analizuojami ir pritaikomi paieškoje.

Google paieškos sistema spam

Google paieškos sistema visada siekia pašalinti visą spamą. Dauguma spamo yra pašalinama automatiškai pasitelkiant Google Algoritmus. Tačiau dažnai randami spam puslapiai yra baudžiami – pašalinami iš Google paieškos sistemos pozicijų laikinai arba visam laikui.

O ar žinote, kad kol skaitėte šį įrašą buvo atlikta apie 16 mln. paieškų?

Google Plus tapo antru pagal populiarumą socialiniu tinklu

Google Plus (G+) tinklas pranoko Twitter ir užėmė garbingą antrą vietą, pagal aktyvių mėnesinių vartotojų skaičių

Google Plus tapo antru pagal populiarumą socialiniu tinklu

Praėjusią savaitę, Global Web Index paviešino 2012 m. gruodžio ataskaitą apie socialinių tinklų naudojimą. Kaip ir buvo tikėtasi Facebook yra populiariausias, turintis daugiau nei 50% aktyvių pasaulio interneto vartotojų.  Įdomu tai, kad Google Plus (G+) tinklas pranoko Twitter ir užėmė garbingą antrą vietą, pagal aktyvių mėnesinių vartotojų skaičių. 2012 gruodžio mėn. Google plus išaugo iki 343 mln vartotojų visame pasaulyje, arba apie 25% viso pasaulio interneto vartotojų. Twitter liko tik 4 vietoje, o YouTube su šiek tiek daugiau nei 20% trečioje.  Socialiniai tinklai:

socialiniai tinklai facebook google plus twitter youtube

Pagal Sam Fiorella, ignoruojant Google Plus, kaip rinkodaros kanalą yra rizikinga įmonėms:

Google stengiasi, kuo labiau integruoti visus savo produktus tarpusavyje – ypač Google paieškos sistemą su Google Plus socialiniu tinklu. Google sistemoje aukštesnes pozicijas turi tie tinklapiai, kurie aktyviai dalyvauja Google Plus tinkle – dalinasi turiniu, turi daugiau +1. Tas filtras veikia, kai naršoma internete prisijungus prie Google ir prisijungusių vartotojų skaičius vis didėja. Google tikslas suteikti vartotojui aktualiausią informaciją paremta paieškos užklausomis, tai pat remiantis socialiniais tinklais – nustatant kokia informacija yra svarbiausia.

„Efektyvumo didinimas su Google Analytics” seminaro įspūdžiai

„Efektyvumo didinimas su Google Analytics” seminaro įspūdžiai

Dalinamės smagiomis akimirkomis iš gruodžio 5 dieną vykusių Google Analytics apmokymų – ir skubame pakviesti visus susidomėjusius į gruodžio 19 d. įvyksiantį Google Adwords seminarą. Continue reading “„Efektyvumo didinimas su Google Analytics” seminaro įspūdžiai”

Tikėtina, kad 4 iš 10 danų Kalėdines dovanas šiais metais pirks internetu

Prieš kelias dienas Danijos Ecommerce ekspertas Peter Grønne (Dwarf partneris) nacionalinėje televizijoje pasakojo apie Kalėdinius pirkinius.

Tikėtina, kad 4 iš 10 danų Kalėdines dovanas šiais metais pirks internetu

Pirmiausia norėčiau atsiprašyti dėl to, kad kalbėsiu apie Kalėdas taip anksti, tačiau Danijoje beveik visos parduotuvės paskutines 14 dienų tik tai ir skelbia, taigi norite to ar ne – Kalėdos jau čia…

Prieš kelias dienas Danijos Ecommerce ekspertas Peter Grønne (Dwarf partneris) nacionalinėje televizijoje pasakojo apie Kalėdinius pirkinius.

Skaičiai ir tendencijos:

  • Praeitų metų gruodį (2011) ecommerce pajamos siekė 5000.000.000 Danijos kronų (2.314.974.990 Lt)
  • Šių metų gruodį (2012)tikėtinos ecommerce pajamos – 8.000.000.000 – 9.000.000.000 DK (3.703.959.984 – 4.166.954.982 Lt)
  • Tikimasi, kad 4 iš 10 danų Kalėdines dovanas šiais metais pirks internetu – vietinėse (Danijos) interneto svetainėse ir kitų šalių
  • Dwarf atliktas tyrimas rodo, kad perkant internete paprastai sutaupoma 25-27% pinigų
  • O perkant internetu už Danijos ribų galima sutaupyti net iki 45%
  • Tačiau verta prisiminti, kad apsipirkti (Danijos ir kitiems ES gyventojams) už Europos Sąjungos ribų gali būti brangoka, nes taikomi papildomi mokesčiai
  • Nors daug kalbama apie tai, kad internete perkant sutaupoma, tačiau tik 40% pirkėjų sprendimą priima atsižvelgiant į kainą. Kiti 60% apsiperka internete, nes tai patogu – nemokamas pristatymas, nemokamas dovanų pakavimas, lengvai galima grąžinti pirkinius, ir tt.
  • 10% Kalėdinių dovanų bus grąžinta

Peter Grønne tikisi, kad iki 2020 metų 50% visų apsipirkimų vyks internetu. Prekyba vyks ne tik Kalėdų metu, tačiau ištisus metus.

Tai tikrai įdomūs skaičiai ir aš asmeniškai Kalėdines dovanas perku internetu, kaip ir perku sau CDs (taip, aš vis dar perku CD).

Linksmų Kalėdų,

Niels

Caught by Google’s Penguin? What to do?

Paieškos ir socialinės žiniasklaidos konferencija Las Vegase (II dalis)
Įspūdžiai apie Pubcon konferenciją Las Vegase – paieškos ir socialinės žniasklaidos (II dalis).

Caught by Google’s Penguin? What to do?

So you got caught by Google’s Penguin update and your rankings are close to nonexistent and your traffic dropped like womens pants does in a James Bond movie, what to do?

The short answer is removing all the bad backlinks you have acquired as fast as possible.

All?
Yes all!

Both Penguin and Panda was hot topics at the Pubcon Las Vegas conference back in October and there were quite some sessions with included Panda and Penguin updates either as a full topic or as questions in the Q&A part.
I especially remember a question in the Q&A part of a session on link building. The “poor guy” had got one of the “famous” warnings about “unnatural links” pointing to his site (translated: we know you’re breaking our Webmaster Guidelines) and his site was basically “gone” in Google.

The Q&A went something like this
Q: My site is gone in Google, got the “famous” warning in Webmaster Tools.
A: How many links do you have? And which topic?
Q: Around 10.000 backlinks. Its in the gambling area.
A: Gambling..  Casino, Poker or?
Q: Casino.
A: Hmmmm…  ouch.. The toughest area.. And how many of the 10.000 backlinks would you call shady?
Q: (not sure what to say..hesitates…) – I guess all…  sort of… maybe 98% or so..
A: Then you need to get all the 98% links taken down before you can hope to see your pages moving slowly up the rankings (over time)

One of points to take away from this is that just taking a little away (of the bad backlinks) and hoping that Google then will be “happy” is a waste of time. When you get Google attention through the Google Penguin update you need to clean it all up and hope for better weather. And unfortunately the word hope fits very well in here – you don’t want to catch Google attention.

Be sure you got hit by the Penguin update!
My advice in the top was to remove all, but please hold your horses!
First step would be to make sure you in fact got hit by any of the “animals” and Penguin in this case.
Penguin (and Panda) is an update, so one way to determine if you got “hit” by them is to check you Google Analytics and see if a decline in traffic matches the dates for a Penguin update.

Penguin dates in 2012
Penguin – April 24
Penguin 2 – May 25
Penguin 3 – October 9
And did you receive a message/warning in your Google Webmaster Tools account?
If you didn’t get any decrease in traffic around a Penguin update and no message/warning from Google you site most likely hasn’t been hit by the Penguin update, buuut if you do see a decrease in traffic and rankings there are probably other reasons…

I would like to finish with a warning.
If you still think its time to remove a huge amount of bad backlinks and you find it difficult to allocate time for it and decide to go the easy way by using Google’s new Disavow links tool…
DON’T

Google’s Disavow tool was launched at Pubcon Las Vegas, so I’ll explain more in my next blogpost..just remember Don’t!

/Niels